dinsdag 3 februari 2009

Etmaal

Steeds als ik een aankondiging zag van 24 uur met..., riep ik 'geniaal concept.' Toen mijn lief dat een poosje terug ook zei bij een aankondiging, ik daar serieus op reageerde met: 'dat vind ik nou ook' en zij vervolgens in de lach schoot, begreep ik dat het tijd werd om maar eens een aflevering te kijken.

In het programma brengt Wilfried de Jong 24 uur door met een gast, de kijker krijgt daarvan 50 minuten te zien. Ik zag de etmalen met Maarten van der Weijden en Wende Snijders. De eerste vond ik interessant, de tweede ook en bij vlagen zelfs hilarisch.



Die met Marijke Helwegen wil ik ook nog graag zien. Als De Jong haar daarin confronteert met de mededeling dat mensen het misschien niet zo mooi vinden wat zij met haar gezicht heeft gedaan, zegt zij dat dat alleen maar kan voortkomen uit jaloezie.

Geen opmerkingen: